Isadora - Vår färger

Hejsan!
För några dagar sedan målade jag ju mina naglar. Då använde jag ju färgen "Belle Beige" som finns här uppe. Men jag tycker att dessa färger är väldigt fina nu till våren och jag verkligen älskar Isadora. Det är ett av mina favorit märken. Av dessa färger så är "Belle Beige" och "Milkshake" mina favoriter, så fina! Jag gillar verkligen Isadoras "borstar" på nagellack. Dem är ju ganska breda så det är lätt att aplicera. Dem håller även väldigt länge vilket jag tycker om. Vem vill inte ha nagellack som håller länge liksom? :) En del av färgerna är matta, glänsiga och glittriga, vilket jag gillar. Då kan man variera liksom.
 
Vilken är eran favorit av dessa färger?
 

Haadeee!
1 Ellen:

skriven

milkshake är in favortit

2 Thisisemmie:

skriven

Icy nougat

Kommentera här: