Ställ frågor! #5

Hejsan!
Nu tänkte jag starta en till frågestund, så om ni har några frågor får ni gärna skriva dem i kommentarerna! Ni kan även ställa frågor till min ask där jag heter "Clolliz". Och sorry för lite dålig uppdatering men jag har vart i Romme :) Igen....Men denna gång med familjen och det har vart sjukt kuul! Kommer förmodligen lite bilder från det sen!!
 
Men ja, haadeee!
1 Sass:

skriven

Vad snygg man ä!! Haha!
Frågor:
Vad gillar du med våren? Vilken årstid längtar du till och varför? Beskriv den årstid du längtar efter med 7 ord. Kan du göra ett inlägg med dina tre favvotröjor och klänningar? Vilken är din favvosmak på glass under sommaren?

Svar: Alltid vacker❤️❤️
Clara

2 Anonym:

skriven

Singel?

3 Anonym:

skriven

Vad ska du göra i sommar? Vart vill du åka till för land just nu? Vilka länder har du vart i?

4 Ellen:

skriven

Favorit sitil?
Favorit färg?

5 Ellen:

skriven

Vad jag fattade det som i din förra room tour så är dina föräldrar skilda... Men om det är det kan du göra en room tour hos din pappa?

Kommentera här: