Katten♥

Hejsan!
För ett tag sedan (ganska länge) skrev jag ett inlägg om att vi skulle få en katt. Och nu äntligen har vi fått henne! Det är seriöst den finaste katten jag har sett. Hon är så busig och leker med sin lilla råtta hela tiden. Vi hämtade henne igår kväll, vid ungefär klockan sju så hon har inte riktigt vant sig än. Som jag också skrev i det andra inlägget kommer hon antingen heta Daisy eller Dorris. Jag själv röstar för Dorris, men vi får se hur det blir. Hon är då en brittisk korthår, tror jag att rasen hette. Hon är mest vit, men också lite grå. Hon är som sagt väldigt busig och lekfull men även mysig och gosig♥
Jag verkligen älskar att ha katt, jag har haft det när jag var liten. Men det är så mysigt att typ bara sitta i soffan och gosa! Och när man kommer hem från skolan efter en jobbig dag, och bara mysa!
 
Har ni något djur?
 

Haadeee!
1 Alva:

skriven

Jag har snart en katt! Om 5 veckor får vi en katt, det är en sibirisk katt! <3

Svar: Ååh! Du måste lägga ut på Instagram eller något då!!!
Clara

Kommentera här: